Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

KASUuuuuuuuuuTKU!!!

Posted by ELFarahin | On April 21, 2011 |
Hari ini perkara lucu berlaku pada saya.Mulai hari semalam,saya & rakan-rakan sekelas akan balik pada pukul 4 petang sebab kami ada kelas tambahan.Jika semalam panas terik,hari ini hujan pula yang turun.Lebat pula tu.Walaupun begitu,kira-kira jam 3.30 petang hujan sudah berhenti.

      Memandangkan hari ini saya balik dengan melalui pagar belakang sekolah & terpaksa meredah padang yang luas,kasut saya mula dipenuhi lumpur yang terhasil dari lecak yang ada di padang.Buruk sungguh.

      Namun begitu,sebaik sahaja saya & rakan-rakan hampir tiba di pagar,terdapat lagi lecak yang lebih besar berbanding dengan yang sebelumnya.Malah ia lebih kelihatan seperti kolam yang cetek.Dahsyat!Dahsyat!Dahsyat!

      Ada di antara rakan saya membuka kasut untuk meredah 'lautan semut' itu.Manakala hanya saya & sahabat karib saya sahaja yang tidak membuka kasut.Kami BERJUANG HABIS HABISAN untuk meredah 'lautan' itu.Ketika saya meredah 'lautan' itu,nikmatnya air 'lautan' itu menyelinap masuk ke dalam kasut amat menggelikan hati.HA HA HA!!!

      Sebaik sahaja saya berjaya meredah 'lautan semut' itu,saya melompat-lompat melepaskan geli.Geli geli pun,ada baiknya juga.Sebuah KEAJAIBAN telah berlaku.Kasut saya yang sebentar tadi bertemakan 'mesra alam',kini kembali bersih seolah baru lepas disental.Ajaib kan?Walau bagaimanapun,basah tetap basah.Geli?!Of course la ada.

                  #'LAUTAN SEMUT' >> Lecak yang besar yang kelihatan seperti laut
                                                                      di mata semut.

                               BESAAAAARRR   KAAANN !!! +_+

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin