Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

DITEPIS NAMUN TAK TERHAKIS

Posted by ELFarahin | On May 02, 2011 | |
Aku tertanya-tanya pada diriku
mengapa lidahku kelu untuk menyatakan cinta?
Kenapa?Kenapa?Kenapa?
aku selalu mengasingkan diriku daripada dia
padahai aku rindukan dia
Aku Cintakan Dia!!

Kadang-kala aku menangis
menangis menanti dirinya
tiba-tiba dia memandangku
aku menepis wajahku dari pandangannya
padahal aku dahagakan wajah dan cintanya
tanpa wajahnya,
tiadalah cinta  di dalam hatiku
aku terpaksa menjauhkan diriku daripadanya

Aku terpaksa!!

KARYA ASALNINIE

'MY BEST FRIEND'

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin