BERHARAP TINGGI

Awak.Saya selalu berharap awak akan tegur saya di 'chatbox' bila kita sama-sama kebetulan 'online'.Tapi awak tak tegur pun sejak awak tau yang 'Ain Syakira' tu adalah saya.Saya rasa awak layan saya dengan dingin.

Tiba-tiba hari tu 'chatbox' awak timbul.Ting!Saya suka sangat.Gembira abizzz!!Saya jawab 'hai' awak.Then,tiba-tiba...."hai,awak!ni saya lar.Mesti awak ingat ni dia."Hancurnya hati saya.Remuk abizzzz!!Dunia yang indah sebentar tadi gelap dalam sekelip mata.Kekasih awak rupanya.Hahaha....saya tertipu.

Saya layan dia macam biasa.Kami kan kawan.Tapi...pada masa yang sama,saya menangis depan komputer.Betapa hampa dan kecewanya saya.Saya tak dapat tahan sakit di dada sampai saya terduling-guling atas tilam.Saya menangis sambil ketawa.Bodohnya saya!Saya ingatkan saya dah tak kisah pasal awak tak tegur saya,tapi rupanya tak.Awak...sakitnya hati saya!

Saya seorang yang susah untuk menangis.Tapi menyedari,dan jelas kalau awak takkan tegur saya hakikatnya,itu sangat menyakitkan!Menyeksakan!Awak.Saya menangis sorang-sorang dalam bilik.Saya perlukan kekuatan.Saya perlukan awak.Tapi awak tak ada.Dan takkan pernah ada untuk saya.Saya minta kekuatan daripada Allah.Alhamdulillah...tak lama tu,saya dah ok.Airmata saya dah tak mengalir tapi hati saya perit sangat!!

Awak.Saya rindukan awak.Sangat rindu.Saya cintakan awak walaupun dah lama kita berpisah.Saya masih cintakan.Sangat cinta!Sampai hati saya susah untuk menyukai lelaki lain.Awak.....andai saja awak tahu segalanya.dan saya juga mampu mengatakan semuanya.Tapi tak apalah.....Biar saya begini....diam,bisu...mencintai awk.

                          KETAHUILAH!AKU SANGAT MENCINTAIMU,SAYANG!!

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...