LaP@r~

haiyaaaaaaa~perut nie asyik rasa nak di isi je.Tapi tak lapar pun~tak berbunyi pun.Yalah.Orang sakitlah katakan....selsema...makan-makan apa-apa pun tak ada rasa dan bau.Bila makan tue rasa macam kunyah plastik je.Tak rasa apa-apa.Tak ada selera dibuatnya.Tapi nak buat macam mana~kena makan jugak.Huh~Sekarang pun rasa nak makan lah~tapi tak ada apa-apa makanan selain nasi and lauk-pauk kat rumah....takkan nak makan nasi je....gemoklah nanti....biskut tak ada....roti ada tapi saya tak suka roti tu....masin~ *tapi selsema ni dapat detect ke masin dia ek?*.Huh~eotteokhae~~tension taw~*macam ni pun boleh tension*

Saya nak makan roti~~~~ *pout* [tu je satu-satunya makanan kegemaran saya yang paling murah dan ringan]

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...