T3nUNg~~

Ehem!Assalamualaikum~boring nie so try nak buat cerita *yang mengarut.hahaha...*.Nak tahu tak?*taknak tahu tak apa*Saya suka tenung blog saya nie.Tenung jew tanpa buat apa-apa.Huhuhu...Saya suka buat macam tue sebab blog saya cantik~Saya suka background blog saya.Kat situlah fokus tenung saya.Saya tenung jew muka-muka oppa kesayangan saya nie~huhuhu....saya suka tengok senyuman mereka,mata mereka,gaya mereka....pokoknya semua saya sukalah.Hehehe...

Saya lebih fokus pada gamba Yesung oppa.Huhuhu... saya suka senyuman dia ^^ cantik sangat.Memang cair mengering bila nampak senyuman dia. Cantikkkkkkkkkkkkkkkk amat ! Tak tahu nak puji macam mana lagi. Yang pastinya memang cantik.kyaaaaaaaaaa~saya blushing sekarang nie....*kenapa ya?* namanya angau~hihihi....kalau bercerita pasal rupa and gaya Yesung oppa,memang blush blush gitulah. Huhuhu...kyaaaaaaaaaaaaaaa~blushingnyer....dahlah.Nanti makin blushing lah.Sampai sini ja.Huhu...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...