kAlaH L@gi !!!

Ah ~ maaflah sebab kata ... SHIT ! Teruklah saya ni ! Saya ingat saya dah kuat rupanya tersangat lemah tahap gaban ! Saya unblock seseorang bercadang cuma nak took alook on her FB but then , saya tak boleh block dia balik selagi belum sampai 48 jam ?!!!!! SHIT ! Eat Food ! Eat Twice ! Eat Trice ! Lepas tu , masa saya tengok FB dia , she use timeline so dia ada cover picture yang besarrrrrr punya . Sebesar-besar cover , dia letak gamba mereka berdua ?!!!!!! Saya cuba mengelak daripada memandangnya . Scroll ke bawah , pun ada gamba tuh ! SHIT !!!! tulis di situ , " **** menukar gamba kulitnya . " Sure memang ada lah gamba tuh ! Menyesal saya unblock dan melawat FB dia . Saya tak patut lembut hati ! Saya tak patut dengar cakap hati saya yang kononnya rindukan kawan lama ! Haktueh !!!! Aku takkan rindukan dia pun ! Hati saya jahat ! Tak boleh dipercayai ! Buat keputusan terburu-buru ! Macam tak puas telah disakiti sebelum ini kan ! Tengok sekarang ! Jasad dengan hati terguris lagi ! Jangan buat lagi Hati ! Jangan merayu atau mengampu apa-apa lagi kepada Otak supaya bertindak bangang ! Ingat tuh ! huh ! Saya dah ada Kim Jong Woon ! Tak perlu nak rindu mereka berdua ! IT'S USELESS ! RIDICULOUS !

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...