tEntAnG@n

Saya selalu berperang dengan hati saya...
Sebab memang itu yang perlu dilakukan...

Hati : Aku ingin bertemu dia.
Saya : Jangan Ya,Allah. Jangan tunaikan permintaan hatiku itu.

Hati : Aku rindukan dia.
Saya : Jangan Farahin. Jangan berdegil lagi. Kau kan dah ada Yesung?

Hati : Aku nak unblock dia.
Saya : Jangan Farahin. Jangan lakukannya. Itu bukan yang terbaik.

Apabila saya ternampak dia...
Macam hari ini di sekolah pagi tadi....
Saya hanya pandang sekilas lalu.
Pada saat itu,

Hati : Aku ingin melihatnya. Ingin sekali menatap wajahnya. Aku rindukan dia.
Saya : Jangan Farahin ! Jangan ! Lawan Farahin ! Lawan ! Lawan !

Saya cuba sekuat boleh...
Saya tak memandang dia untuk kali yang kedua.

Saya tak nak dikuasai Hati lagi.
Hati saya ini degil !
Tak tahu nak fikirkan diri sendiri !
Yang dia tahu,
asalkan puas walaupun diri separa nazak.
Tak !
Saya takkan biarkan hal itu berlaku lagi !
Takkan !
Tidak !

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...