B'coz Of The Past

Assalamualaikum...

Hmmm....actually saya rasa bodoh sangat sampai seteruk ini impaknya dari Puppy Love saya. Bukannya sekali saya main dengan Puppy Love. Since primary school lagi sudah mengada-ngada. Tapi tak lah macam sekarang. TERUK sangat !! Sampai rasa macam trauma. Ish ish ish....Antara impaknya:

1. "Susahnya nak pandang mana-mana lelaki."
    - means tak ada pun rasa macam... nak terkinja-kinja or gedik-gedik sikit bila nampak lelaki.
2. "Keputusan akhir, Yesung menjadi pilihan."
    - saya katakan Yesung itu adalah penawar buat saya. Suaranya, senyumnya, matanya. Hah~~ longlai....hehehe.....
3. "Sampai hati selalu dibisik syaitan kerana kosong sebab tiada nama lelaki di hati. Except my father."
   - That's why ada rasa macam nak jadi pengkid. (still sekadar angan-angan. Tak tertunai lagi ok.)
   - Tingkah-laku rasa macam nak lasak je. Kalau boleh.
4. "Sentiasa terasa sakit."
   - Bila sebut pasal sakit, even just sebut saya sudah terbayangkan darah merah yang mengalir dan pedih yang perit.

Haishh~~~mengeluh jelaah....

Agak-agak inikah tanda sudah melupakan? NOPE!!! Ini bukan melupakan tetapi meninggalkan. Meninggalkan hal yang lalu tetapi cuba membentuk hal yang sama melalui cara yang bercanggah. I guess....??

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...