Kim Jong Woon atau Kim Hyun Joong ?

Assalamualaikum....

Hari ini saya dan Nur Farrah Farhana serta Nuraznie dan Raidah Adibah telah meyertai Pembentangan sempena Minggu Sains & Matematik di sekolah. Totally, presentation saya dengan Farrah tunggang langgang. Hahahaha...Tapi rezeki datang daripada Allah s.w.t dan kami dapat No.2. Agak pelik dan sukar untuk dipercayai. Tetapi itulah keajaiban kuasaNya Yang Maha Esa. Huhu...

So, selepas perbentangan keempat-empat kami selesai. Nur Farrah Farhana membuka laptopnya. Alamaklum, mentang-mentang ada novel dalam laptop dia, Si Nuraznie pun tak menyempat-nyempat nak membacanya. Hihihi...Jadi semasa Farrah buka laptop dia, it need a password. Then, saya nampak macam ada gambar Kim Hyun Joong dekat skrin. Seriously, memang Kim Hyun Joong. Saya kenal muka itu. 'Ex' saya tuh...kekekekekeke.... Tapi bila nak bertanya . . . . "Eehh~~ Kim Jong Woon eh tu?". LOL~ secara spontan saya tersebut nama Yesung oppa. Seriously, tak terniat pun nak sebut. Saya tak tahu macam mana hal itu boleh berlaku begitu sahaja. Even saya pun tak pernah tersasul nama ex saya dulu. Tak pernah sebut tanpa niat. Yah~ I realized...That he is the special one. Kim Jong Woon. Hikhikhik.... Hal nie tak ada lah pelik sangat. Just teruja nak share. Hohhoo...

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...