Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Pohonan

Posted by ELFarahin | On April 16, 2012 | |
Image result for girl alone sad
Kasih...
dingin ini membeku...
andai tiada daya bisa membunuh kalbu...
Berteduhlah...
berteduh di bawah pohonan ini...
aku sedia melindungimu...
tak kira dari terik mentari...
jika pun salju lebat yang menuruni...
Bersandarlah...
aku teguh berdiri demimu...
menjadi teman buatmu...
Ceritakanlah...
Luahkanlah...
bacakan isi hatimu padaku...
aku akan mendengar sehabisnya...
tanpa noktah...
tanpa koma...
aku tetap sudi mendengar...
Kasih...
aku adalah tempat untukmu berlindung...
aku jua tempat untukmu sandarkan segala keluhan...
Aku bukan pohonan sakura yang mudah menggugurkan bunganya...
tak kira musim...
sama ada dingin...terik...
aku tetap sama...
Tetap pohonan sakura milikmu seorang...





No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin