Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Si Buta yang Celik

Posted by ELFarahin | On April 11, 2012 | |
Image result for anime hold hands gif
Aku si buta yang celik
terpuruk dalam haluan kegelapan
tergopohan mencari sinar cahaya
namun asyik jatuh dan terluka

Aku si buta yang celik
hadirmu di saat aku kekaburan
pedih mata menahan kesedihan
seksa hati menanggung penderitaan
lalu kau mendakap aku dalam pelukan

Aku si buta yang celik
pimpinanmu membawa aku menemui sinar cahaya
belaianmu menyembuh luka
memperlihatkan aku kepada tangga kebahagiaan
kita bersama.

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin