Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Sungguh Rindu

Posted by ELFarahin | On April 16, 2012 | |
Image result for alone images city night

Kasih....
sunggu rindu aku padamu...
terasa teramat jauh perantaraan kita...

Kasih...
rindu aku pada renung tatap indah matamu...
rindu aku pada ukir senyum pesonamu...
rindu aku akan bisik merisik hati putriku...

Kasih...
merinduimu itu lebih dingin daripada suanya salju....
merinduimu itu lebih meributkan daripada taufan malam...
merinduimu itu barangkali lebih memuaskan...
kerana aku tahu ada cinta buatmu di hatiku...











No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin