Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Aku dan Kau

Posted by ELFarahin | On May 17, 2012 | |
Image result for teddy bear alone
Aku dan kau adalah sama
Sesama kita adalah serupa
Dua insan, Dua jiwa
di antara kita saling melengkapi
Kau adalah cerminku
Dan aku adalah bayang-bayangmu
Kata mereka,
keserasian itu makanan percintaan
tapi keserasian antara kita menghalang berputiknya percintaan
Aku dan kau memang serupa
Tetapi ada yang membezakan kita
Perbezaan itu merupakan tembok besar yang mustahil dapat aku mahupun kau melepasinya
antara aku dan kau tetap teruang sebuah jurang
di antara kita tidak akan melebihi tertib persahabatan.


No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin