Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Bila Nak Pakai Tudung...

Posted by ELFarahin | On May 08, 2012 | |
via : ! mErEntAs ImaN ! by sherah


‎"kau bila nak pakai tuudung ?"
" nantilah tunggu hidayah sampai "
"tu..dia tengah berjalan dah tu..tak nampak ka ?"
"mana2 ?"
" pangg !"
"dah nampak ? "
"hg gila ka ? "
"aku nak bagi hang nmpk jaaa"
"aku tak nampaklah ! "
"hg cuba pakai tudung,konpem3 nampak punya"
"tipu !"
"pakai lah dulu tengok "
"ok"
"lanie apa hg rasa ?"
"rasa lawa la pulak"
"haa...tu hidayah dah sampai..dah lama sampai sebenaqnya"
'mana ?"
"hg nak kena penampaq lagi ka ?"
"hee..larik !!,sat2..sebelum tu..terima kasih tolong bukak pintu hati aku untuk merasa lawa bila pakai tudung"
"bukan aku,Allah yang bagi.mungkin lanie hg kata lawa..lepasnie..hg akan rasa yg tudung tu jadi pelindung hg..percayalah"
"aku tak paham"
"penampaq mau ? "
"saja ja..heee...larikk !!! "

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin