Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Brother & Boyfriend

Posted by ELFarahin | On May 11, 2012 | |
Assalamualaikum...

Suddenly teringat pula saya akan sesuatu. Ada suatu ketika itu saya berbual dengan rakan saya. Kami pada waktu itu sedang menunggu van sekolah. Sambil-sambil itu, kami mencuci mata melihat sepasang lelaki dan perempuan naik motor bersama. Kami...

"Kak. Cuba akak tengok tu. Agak-agak kapel ke adik-beradik?"


"Kita tengok. Kita tengok."

Sebaik sahaja perempuan itu menaiki motor yang ditunggang oleh si lelaki, perempuan itu tidak memegang atau memeluk pinggang si lelaki. Kami...

"Sah! Adik-beradik."


"Kan? Kalau kapel mesti dah pegang pun."

Hahaha...

You know what? It was like a trend bercinta melampaui batas. But not for me. What the fish! Kalau Yesung oppa memang berada di hadapan saya and hendak menyentuh saya tanpa berlapik, I don't think so that I'll allowed it. Even memang teringin sangat!*Hush! Godaan syaitan itu.....* Hahaha... Okeylah. Just itu saja yang hendak di-share-kan. Bagi anda yang still menjaga tatacara bercinta/berkapel, Alhamdulillah. But for those that still in the same way, better get married lah weyh. Huhu...Jangan marah. Nanti cepat tua, boyfriend/girlfriend lari. Hehee...



1 comment:

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin