Bertukar Lagi! He he....

Assalamualaikum....

Oh, yeah! Header bertukar lagi. Haihh Farahin ni tak habis-habis lagi dengan header dia. Hehee...
So, macam mana? Semakin kemas, menarik atau bertambah serabai, serabut atau...nothing change? Cer habaq mai kat kotak komen.

Header Pertama :


 Header Kedua :


 Header Ketiga :

Okeyh! Puas. Farahin sudah puas hati dengan header yang ketiga ni. kot? Hahaa....
Pss! Maaflah kalau gambar Yesung oppa tu agak menyilaukan mata. Memang sengaja pun supaya korang tak stalk terlampau lama gambar cik abang I tu. kehkehkeh....Jealouslah kononnya.

By the way, Salam Maal Hijrah to all muslims!
Moga perjuangan Rasulullah s.a.w dan para sahabat sentiasa lekat diingatan dan lekap di hati kita semua.
Moga-moga juga kebaikan sentiasa menghampiri kita manakala kejahatan hendak-hendaklah dihindari.
Amiin Ya Robbal Alamiin.



5 ulasan :

umi berkata...

wah~ makin lame makin improve farahin punyer skill .. hehe :)

Dee Awdee berkata...

Assalamualaikum...
saya mampir disini, izin baca-baca...

kalau ada waktu visit back yaa,

nis berkata...

Cantik2 . kalau ada masa, baca entry nisha yang ni ;)

http://myon9diari.blogspot.com/2012/11/review-dunia-cik-coklat.html

D i n berkata...

header yg ke 2 lawa nice :D

Hnahdy berkata...

lebih matang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...