3 Hari Tanpa Si Dia

Assalamualaikum....
Huaa~! Ku merinduimu, sayang! Sudahku tetapkan di kepalaku kalau kita akan jarang bersama mulai detik 00:00 bersamaan 1 Januari 2013. Tetapi tidakku duga ayahanda telah menyembunyikanmu 72 jam yang lalu. Oh, kangen banget sama kamu! Hahaa.

Okey. Tahu tak Farahin frust? Ingatkan dah tak dapat date dengan Mr.BB. Tsk. By the way, pagi tadi ada present sampai untuk Farahin. I got this!


Err...dari siapakah ini? Farahin tidak ingat pula kalau Farahin ada menang any segment/ga dapat gelang. Hehee. Apapun, Terima kasih ya! Peace.

Happy Blogging!



1 ulasan :

ejulz berkata...

bertuahnyer.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...