Ter@mAt rIndU

Sayang...
hari ini aku amat merinduimu,
wajahmu berulang kali terlakar di bayanganku,
kenangan lalu diputar kembali dek memoriku,
kepahitan itu mengingatkan aku...
betapa aku mencintaimu.

Sayang...
diri ini teramat merinduimu,
terasa bezanya dari hari-hari yang lalu,
hari ini aku teramat rindu,
adakah cinta ini semakin bertambah?
atau ini satu petanda??

Sayang....
moga hari esok aku masih hidup,
jasad masih sempurna bernyawa,
nafas masih terhelah sediakala,
moga masih ada kesempatan...
dipanjangkan lagi kesempatan...
untuk aku terus merinduimu,
mencintaimu seperti selalu.

Sayang....
Aku teramat rindu,
Sangat merinduimu kekasih sejahteraku.
Tak henti hati membisikan namamu.
Berlagu rindu,
sinis hati yang pilu.

Sayang....
rindu ini merunsingkanku,
berharap ini bukan rindu terakhirku,
moga rinduku padamu
mendapat berkat di sisiNya Yang Satu.
Amiin...

Andai kubur telah tergali,
Nadi tak berdenyut lagi,
Jantung tak berdegup walau sekali,
mohon cintaku padamu dibawa bersama
di atas restu Yang Maha Memberkati.
Amiin Ya Rabbal Alamiin....

1 comment :

farhana said...

awak , saya suka sangat sangat . =)