DEMAM

Aiseh~saya demam semalam....pandai betol!Mentang-mentanglah nak raya cina,dia datang pulak ya.Cuti sekolah seminggu ni.Wish cepatlah baik selsema and batuknya.Semalam nak tidur,saya terlelap kat kepala katil.Hehehe....sebenarnya sebelum tu berangan yang saya baring at dada Yesung oppa XD kekekeke....but,then terlelap.Lastly,terbangun jugak and tidur dengan baik. ^^

Adeh~~sakit tekak ni....suara pun dah besar bunyinya.Baru jew semalam tengok Video Trot-Sorry Sorry Version Indian.Ada-ada saje Indian ELF nih.Apapun,suaranya boleh tahan lah.Sedap jugak.Yang lawaknya tak boleh blarrr kalau nak bayangkan suara yang nyanyi Sorry Sorry tu suara Super Junior oppa XD hahahaha...geli hati membayangkannya.huhuhu...

Oklah...tu jew untuk topik DEMAM ni....and Thanks to Fatin Isya Teukie~dia baru follow saya tadi.Saya nampak sebab saya tengah online at blog nie.Gomawo~ ^^

No comments :