p3RsAh@BaTAn

Saya dah hidup selama 17 tahun sebenarnya.Yalah.Tambah 9 bulan lebih dalam kandungan ibu.Huhuhu....Ok.17 tahun saya hidup,saya dah bertemu dengan ramai orang dan ramai kawan.Tapi yang kawan sebetul kawan sahaja yang akan kita ingat namanya.

Ketika zaman tadika,saya ada seorang kawan lelaki.He's my best friend.Kami selalu balik sekolah sama-sama.Kami akan saling berpegang tangan.Kami selalu bergilir-gilir meniti tembok kecil jalan.Bila saya menitinya,dia akan memimpin saya.Dan bila dia pula meniti,saya pula akan memimpinnya.Dia baik.Peramah.Muka dia comel.Huhuhu...Nama dia Khairun Anwar.Apa khabar lah dia~mesti dah handsome sekarang kan. ^^

Ketika saya zaman sekolah rendah pula,saya ada dua orang best friends.Nama mereka Sufina dan Rabiatul.Rabiatul orangnya putih,comel dan periang.Perangai dia pun gila-gila sikit.Huhuhu...Sufina pula,she's kind.Orangnya kecik je.Tapi otak dia besar~She's smart and clever.Hmmm~awak berdua ni apa khabar lah agaknya ya....moga-moga baik-baik semua dan semakin cantik ! Huhuhu... ^^

Itu di sekolah rendah lama.Ketika saya darjah 4,saya pindah sekolah.Di sekolah baru saya bertemu tiga orang sahabat karib,Aqilah,Nurin dan Najihah.Aqilah tua lebih setahun daripada saya.However,she's kind and friendly.Nurin pun sama.Orangnya periang dan suka menyakat saya kadang-kadang.Najihah orangnya sopan dan pemalu.She's nice. ^^

Sekarang saya dah sekolah menengah.Najihah dah sekolah kat tempat lain.Tapi Nurin dan Aqilah sama sekolah dengan saya.However,hubungan saya dengan Nurin dan Najihah dah renggang sikit.Means bukanlah bergaduh,cuma semakin jarang berjumpa jadi awkard.Aqilah pula,she's still my best friend.Mana taknya,dah jadi kakak angkat pun.Saya sayang dia.So now,my best friends is Raidah,Aznie,Farrah,Zuhairah and Suhaiza.Tapi Zuhairah dengan Suhaiza pun dah jarang jumpa.Apapun,yang penting tetap jumpa sebab kami bila waktu rehat akan berkumpul dengan classmates last year. ^^

Entahlah~tak tahu nak cakap macam mana.Even kami semua dah bercerai semuanya,kami still macam classmates tahun lepas.Satu kelas akan berkumpul dan rehat sama-sama.Pelajar lelaki pun even mereka duduk jauh sikit dari kami.Tapi apapun,port kami sama je.Surau sekolah.Kat situlah tempat ex-3RK1 lepak.Hihihi...3 tahun kami bersama.Tup Tup masuk ja Form 4 dah kena cerai-berai~frust giler masa first time terpaksa bercerai tu taw.Tapi walaupun dah bercerai,kelas-kelas kami berjiran je.Hihihi...so senang untuk kami berjumpa. ^^

Saya lupa nak bercerita pasal Midiyana.Dia best friend saya masa saya kecik malah sebelum saya masuk tadika lagi.Even dia tua beberapa tahun dari saya,malah boleh jadi kakak saya,kami still best friend.Dialah yang terapkan nilai seni dalam diri saya.Dia ajar saya melukis dan mewarna.Sebab dia pun minat seni lukis ni.Dialah guru saya.Huhuhu... ^^ Midiyana sekarang dah dewasa.Apa khabar kawan saya tu?Mesti makin cantik and girly.Dia dulu Tomboy.Gaya macan lelaki.Sampai saya pun terikut-ikut gaya dia dulu.Hehehe...Oklah.Ini ja nak celotehkan.Terima kasih sebab sudi baca.Jaljayo~

No comments :