k3yCh@iN !!

Semalam pergi shopping dengan Farrah,Yasmine and Of course mak saya tak boleh tinggal . Huhuhu ... Saya ada beli novel bertaju 'Tak Mungkin Dia' by Rania Firdaus . Baru baca sikit . Best juga ceritanya . Sebelum balik semalam , sure memang tradisi kalau pergi bandar tak sah kalau tak singgah ke Jovial atau Sinajaya . Dua kedai serbaneka ni tempat tetap untuk saya cari majalah Kpop dengan Novel grafik ^^ hehehe... So,semalam singgah Jovial . Cari majalah Kpop tapi tak ada yang berkenan . So,saya carilah keychain yang pada minggu lepas masa pergi bandar saya tak sempat nak beli . Pada mulanya , saya belek-belek ja keychain yang ada . But then , saya nampak keychain cartoon Eunhyuk . Saya tengok betul-betul , keychain cartoon Yesung pun ada ~ ^^ Saya dah decided nak ambil yang tu tapi saya ternampak pula yang kesepuluh-sepuluh member punya . Yang itu bukan cartoon . That time , dah mula keliru . Tak tahu nak pilih yang mana . Saya nak sangat yag cartoon Yesung punya ~ Tooooo kyute !!! But then saya fikir-fikir , even saya sangat sayang pada Yesung , dia bias saya , dia EverLastingBoyfriend saya , secara kesuluruhan saya sayang Super Junior even saya sayang Yesung lebih sikit daripada yang lain. Hehehee... So, saya batalkan niat nak ambil keychain cartoon Yesung and choose yang member punya. Kalau saya bawa duit sendiri , bolehlah beli dua tapi pakai duit mak ni better jangan boros . Sesetengah orang dewasa takkan faham yang kita rasa. Pada mereka , logik mereka , akal mereka , 'membazir je ....'.So,saya ambil satu ja. Tapi bila dah sampai rumah , kempunan pula ~ rindu dah dekat keychain yang cartoon Yesung tuuu~~ urmmm ~~ kalaulah ada yang nak belanja ~~~ huh ~ T^T

saya masih kempunan ni ~ T^T
nak keychain Yesung tu ~~~~ T 3 T

No comments :