Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

SILAP & SALAH

Posted by ELFarahin | On May 08, 2011 | |
Silapkah aku mencintaimu?
salahkah aku mempercayai
janji-janjimu?
sehingga engkau pergi meninggalkan aku
apakah salahku?
sehingga engkau memungkiri janji-janji itu

Katanya kau cinta
tapi kenapa engkau kata hanya suka?
katanya kau ikhlas
tapi kenapa kau kata sudah rimas?
engkau berjanji untuk ada di sisi
tapi kenapa engkau pergi kata benci?

Bodohkah aku?
jahilkah aku?
mempercayai dirimu....
mendengar janji-janjimu....
silapkah aku?
salahkah aku?
jika menunggu....

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin