Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Special ^^

Posted by ELFarahin | On January 29, 2012 | |

Ok.Saya nak bercerita pasal our uri leader Abang Long kesayangan kita ni.Leeteuk oppa! ^^ Saya tak ingat sama ada saya ada terbaca di sebuah blog atau ada yang update di fb tapi yang saya ingat di situ ada mengatakan nama Leeteuk tu oppa yang pilih *ofcourse lah dia pilih.Huhuhu...* and ia membawa maksud special! Oppa kata nama Park Jung Su tu nama pasaran.Ramai orang pakai.Huhuhu...betul lah tu.Saya pun kadang-kadang keliru bila nama Park Jung Su disebut.Park Jung Su mana satu?Super Junior ke 2 PM ? Hahaha...Ok.Berbalik pada topik asal.Leeteuk bermaksud special.Patutlah nama twitter oppa special1004.Huhuhu...^^ But then,saya terfikir pula.'1004' tu ada maksud tak?Hahaha...Just wonder.Maybe birthdate ke...tapi birthdate oppa 1 Julai atau dalam angka 01/07.Tahun ? hmmm...oppa tahun 1983.Tak ada angka 4.Haish ! Saya nih.Makin jauh meroyan.Oklah.Ini ja yang nak dikongsikan.Tak serius mana pun.Suka-suka ja.Apapun,jemput-jemputlah sign up twitter and follow Abang Long ni ya, http://twitter.com/#!/special1004 ^^

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin