Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

AJARKAN AKU

Posted by ELFarahin | On February 26, 2012 | |
Laut :
demikan gelora ombak
ajarkan aku
menyimpan resah ke dalam tenang
semoga esok
aku tabah menghimpun duka

Pantai :
padamkan kenangan di pasir
ajarkan aku
melupakan kepahitan
semoga esok
aku masih tahu mengukir senyum

burung camr
hinggaplah di ranting
ajarkan aku
menjinakkan rindu
semoga esok
aku masih pandai bercinta

Mingguan Wanita
1 Jun 1984

Via : buku Sajak-sajak Telegram

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin