Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Cinta Yang Teristimewa

Posted by ELFarahin | On April 04, 2012 | |
Perasaan ini berbeza,
perasaan ini terlalu istimewa,
kerana ini adalah kali pertamanya,
aku mersakan kehadirannya.

Aku tak menduga,
sekeping potret mampu melakar mimpi di malam
mahapun siangku,
membuat aku beradu bagaikan puteri,
tersenyum sendiri tatkala berfantasi.

Aku tak menyangka,
sepasang mata itu mampu membuat aku sepicing pun tidak ketiduran,
dan ukir senyum itu sesungguhnya amat mempesonakan.

Sejenak hatiku berkata,
"Aku jatuh cinta."
Tetapi ini bukanlah cinta biasa,
barangkali cinta yang teristimewa.

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin