Auwww...Terharunyaa

Assalamualaikum...
Ehem! Straight to the point. Keyboard still bengong ni.
Tadi saja godeh-godeh statistik blog. And guess what I met?


THIS!
lol. "Selalu Terkenangkan Kekasih Lama"(??). Siapalah tuu...hihii...
Then, terasa hendak search google di mana position blog Farahin dalam tajuk ini(?).
Sebab yang dua di atas itu blog Farahin berada random place.
So, I tried search.
***
*****
********
**********
********
*****
***
*

Jeng Jeng Jeng!

Oh Yeah! First place. I proud. Hahaa. Kecoh je kan Farahin ni. Huhuu...
And...I thought kalau search dengan tajuk itu entry-2 Farahin about my past yang akan keluar.
Rupa-rupanya it's about Yesung oppa!!!!!
Auwwww.....I'm touched. Terharunyaaaa....

Yesung oppa! See. This is the prove.
Prove that I love you damn crazily fucking out!!!! Hahaa...
Even Google knows that.

I LOVE YOU OPPA.
As long this world could heard my heartbeat calling for your name.
Saranghaeyo, Yesung oppa!!!! Do you hear me??
If don't, just feel it.
I was there deep in your heart. Huhuu...
Mmuuuaahhh...love you so much. hee~


5 comments :

e-zati alyxie said...

wow! suka lah tu die~ Weeee~

ELFarahin said...

@e-zati alyxie hehee...mesti lerr.... XD

Y.A.B umi said...

perghh!! cinta tahap maxima

Misz Mieza said...

Penangan cinta terhadap Yesung SuJu! Owh.. So ohsem.. ^_^

❤ Engku Adlina ❤ said...

Bestnya!! Jom join segmen tisya nak tak: http://blognitisyapunya.blogspot.com/2012/10/1st-segmen-by-tisya-jom-bertukar-doodle.html

cuma perlu follow, lukis , warna , dan tulis