Ah! Apa Aku Sibuk??

Posted by | On | | 2 Comments

"Amboi! Seronoknya bergurau senda. Siap main kejar-kejar sambil bergelak ketawa sekali. Bahagia. Couple ke? Oh, ya! Tak pernah-pernah aku nampak kau balik dari sekolah lalu belakang. Bukan ke kau balik naik van? Ikut pagar depan kan? Oh...kalau betullah couple, Oh! How about my ex? Oh, man! Sudah kena buang kah?? Ah! Apa aku sibuk?? Ex aku dengan hal dia lah kan. Bukannya muka dia tu tak komersial nak pungut awex lain. Jangan kan komersial, jangan kan market HOT, kome sial pun hado. Ups! Raya Raya. Maap. Maaflah sebab aku takkan minta maaf pun. Oh,shh..! Janganlah ego sangat Farahin. Oh, sememangnya harus begitu! Sudah sudahlah dengan humble dumble dol aku yang dulu. By the way, kalau yang kau dah ada bf baru, sure yang ex aku pun ada gf baru. Ya dakk? Lantak lu lah nak buat apa pun. Masa silam tu cukup cukuplah hanya diperhatikan. Jangan diulangi semula sudah. Hahaa..."

P/S : Farahin hari ini agak setan sikit jiwanya. Kalau-kalau rasa kata-kata kesat dalam entry di atas, bolehlah pejamkan mata dan deletekan saja dari ruang fikiran anda. Hohhoo...


READ MORE>>

ELFollowers

midsem break is coming! yehett. -11/03/2019-