Saya Mengidamlah Awak..

Assalamualaikum
Hai, geng!
Kyaa! Tengok tu!
Sedap kann nangka masak cili api. Eee geram dibuatnya!
Membuak-buak nafsu ni ha.
Etceli, Farahin dah berminggu berangan nak makan lauk nangka cili api ni.
Kiranya mengidamlah jugak.
Dah macam orang berbadan dua pulak.
Eh! No no no.
I'm single oke. Status single, body pun single.
Argh! Tak tahan bila view img nangka masak cili api kat Google-ssi.
Tak alih-alih basah je baju. Air liur menjejeh. Oh! Tipu je tu.
Tapi betullah. Rasa macam tengok kekasih cinta pertama.
Tak tahanlah awak! Amboi! Gediklah pulak gayanya. Haha.
Sobsob.
Sesape tu yang rajin ke dapur,
baklah sepinggan kalau boleh sekuali nangka masak cili api ni ha.
Farahin dah mengidam dua minggu sebelum cuti raya lagi tau.
Huuu rasa nak menangis je.
Bilalah dapat mencekik nangka masak cili api nih.
Onesli, ni first time Farahin mengada-ngada mengidam bagai.
Entah penyakit keturunan mana entah.
Tak pun jangkit dengan member yang dah terbiasa ngidam itu ini.
Huaaaa! Ya Allah!
Minta hantarlah lauk nangka masak cili api kepada hamba!
Kempunan gilos mabelos nih. Hukhuk.
Ni asyik terasa je pedas dan lemaknya kuah cili api kat tekak nih.
Kena pulak dengan nangka yang lembut-lembut tuh.
Ah! Kebabooom!
Tsk. Saya Mengidamlah Awak..









2 ulasan :

Balqis Sarah berkata...

ada... tpi mcm mne nk postkan dkat unnie? xD

Cik Kyra berkata...

lauk nangko memang sodap yang amat.. hihihi.. mai datang nogori.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...