Debut Selca

Assalamualaikum...

DEBUT SELCA!!
Tajuk post sesangatlah poyo.
Ingat diri tu Raja Selca macam Yesung oppa ke?
Well, like oppa like ELF. Huh?

Dengan ini Farahin rasmikan my debut selca!
Ups! Sorry, muka tak cukup hot. Huhu

Selama ini, Farahin sangat segan nak beraksi depan kamera.
But since this year, Farahin beranikan diri buat memek muka bodoh-bodoh depan kamera.
Actually, depan kamera laptop saja. Hihi
Gambar kelas pun, Farahin tried to be kind of gediks or funky gitu.

A friend ever said, "gambar kelas Farahin tahun ni semua funky-funky"
I replied, "yalah. semuanya sebab korang buat kite rasa tenggelam bila dalam gambar"

Yeah. My buddyz semuanya pakar dalam bergambar.
Suruhlah diorang pose macam mana pun, geren pecah kanta kamera. Haha
So serba sedikit of course Farahin rasa tenggelam camtu.

So ada sesiapa rasa menyampah dengan selca Farahin?
Cer komen. Ada macam comel je, macam cantik je ke? Hahaha



p/s: image taken last night after back from Majlis Tahlil at Mak Cu's house.


3 ulasan :

Mohd Lokman Bin Ramli berkata...

macam cantik je, macam cantik je.. haha

Ikha Mohd berkata...

terbaik..

Balqis Sarah berkata...

saeng selalu stalk fb unnie. :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...