Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

AIR MATA LELAKI

Posted by ELFarahin | On May 02, 2011 | |

Sayunya hati ini
tatkala engkau jauh selangkah dariku
sakitnya hati ini
tatkala engkau pergi mengikut dia
meninggalkan aku di ruang yang gelap ini

Menangis aku seorang diri
meratapi pemergianmu
merintih aku tidak tertahan sakit
terasa menyesal kerana mencintaimu
sakitnya bagai meragut jiwa

Bergenang air mata aku di dalam kegelapan
menyembunyikan rupa yang sedih ini
seperti mana aku menyembunikan cinta ini
tapi hanya satu yangku harapkan
berharap engkau menyedari perasaan ini

Lemas aku ditenggelami air mata
sedih aku ditinggalkan olehmu
sakit hatiku melihat engkau pergi bersamanya
rapuh batin ini kehilangan dirimu
runtuh benteng egoku seorang lelaki

Degupan jantung terasa sempit
helahan nafas terasa sesak
pandangan mata menjadi kabur
cengkaman di dada menusuk ke dalam
lemah jasad jatuh semangat

Bersama esakan menjerit aku di dalam hati
Aku Cinta Padamu!
Jangan tinggalkan aku!
Jangan pergi dariku!
Aku butuh engkau di sini!
Aku Cinta Padamu....

SEDUTAN DARIPADA DRAMA KOREA
Tamra The Island

'Bao Jin pergi mengikut William
meninggalkan Park Kyu'

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin