Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

SAYA SUKA AWAK

Posted by ELFarahin | On May 02, 2011 | |

Rasa lega di hati ini
setelah aku melafazkan kata-kata itu
perasaan yang ku rasa selama ini
namun tidakku akur
'saya suka awak....'

Saya suka awak....
tersenyum sendiri aku
tatkala mengenangkan kata-kata itu
takku sangka aku mampu mengatakannya
sedangkan selama ini tidak pernah aku mengakuinya

Saya suka awak....
itulah pembuka kata bagi perasaan ini
ku buka pintu hatiku seluas-luasnya hanya untukmu
biarpun selama ini ku tahu ia tak berkunci
sengaja aku tidak mengizinkan sesiapa untuk memasukinya

Saya suka awak....
bagaikan sudah terlepas sebuah beban dari diri ini
tiada lagi rasa runsing resah gelisah
senang rasanya hatiku
bertambah senang rasanya kerana engkau menerimaku

Saya suka awak....
kata-kata itu ku bisikan di telingamu
berharap engkau mendengarnya dengan jelas
becampur baur rasa gugup dan cinta
tak inginku ulang lagi
cukup hanya sekali.

INSPIRASI DARIPADA SEDUTAN DRAMA KOREA
You're Beautiful

'Hwang Tae Kyung start LOVING Go Mi Nam'

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin