Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

KERANA KEBODOHANKU

Posted by ELFarahin | On May 02, 2011 | |
Aku begitu bodoh
kerana hanya mengenali kau seorang
sedangkan engkau memandang yang lain
akhirnya kau tidak mengetahui
betapa seksanya hati ini

Aku ingin berada di setiap hari-harimu
aku ingin berada di dalam memorimu
walaupun....walaubagaimanapun....
aku hanya memandang ke arahmu
hanya dirimu
dan air mata kerap mengalir

Tatkala aku melihat engkau melangkah pergi
aku masih berasa gembira
walaupun akhirnya
engkau tetap tidak tahu tentang hati ini

Aku harus
menghentikan semua ini
dan pergi

Aku benar-benar ingin melihat hari
aku menanggung perit setiap hari
"Aku Cinta Padamu"
asyik bermain di bibirku
sekali lagi aku menangis sendirian keranamu
sekali lagi aku sendirian merinduimu

Sayang!
aku menunggumu!
Aku Cinta Padamu!

Mencintaimu seakan memiliki luka yang indah
aku melihat senyuman riangmu
malangnya aku tak berdaya ketawa bersamamu

Aku hanya memikirkan tentangmu sepanjang hari
hatiku terluka di sepanjang hari yang menyedihkan ini
"Aku ingin menemuimu"
asyik bermain di bibirku
sekali lagi aku menangis sendirian keranamu
sekali lagi aku sendirian merindui kamu

Sayang!
aku menunggumu!
Aku Cinta Padamu!

Jangan pernah kau ucap selamat tinggal
walaupun aku tak betah begini
aku masih tetap memerlukanmu
aku hanya mampu mengatakan
"Aku inginkanmu!"

Aku terus berharap
dan berharap....

BAIT-BAIT PUISI INI DIPETIK DARIPADA
Lagu 'Because I'm Stupid'yang dinyanyikan oleh SS501

(SOUNDTRACK BOYS BEFORE FLOWER)

'Ji Ho LOVE Go Jan Di'

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin