Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

MetaFora

Posted by ELFarahin | On March 30, 2012 | |

Metafora....
ciptaan yang teragung indah....
dialah fantasi tidak bertepi...
bagai mimpi yang tidak pernah mahu henti...

Metafora....
adakah kebenaran di sebaliknya?
atau ia hanya menyatakan yang batil?
tiada erti...
kosong begitu sahaja...

Metafora...
dialah nada buat jiwa...
sekalipun sadis atau ria...
dialah not-not dendangan hati yang berbicara...

Metafora...
seakan kembangan mekar segar nan bugar...
berdiri teguh bersama fajar...
siapa tahu ia sekadar ciptaan kasar....
ia adalah palsu...


[ Sudah lama tidak berkias. Huhu.... ]

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin