Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

MiMpi !!!??

Posted by ELFarahin | On March 29, 2012 | |
Assalamualaikum...

Semalam saya sangat kepenatan. Tidur tersangatlah awal. So, even tanpa kunci alarm pun, jam 5:30 pagi saya sudah terbangun dari tidur. Need to go to school ! Then, baru teringat akan sesuatu. BOOOoooo !!!! *WHAT !!!!* Saya teringat yang saya telah mimpikan ex saya semalam. Ayat pertama yang dibisikan hati, *masa itu saya di dalam bathroom* "Astaghfirullahalaziim..." Apa lagi yang boleh disebut melainkan itu? Lepas itu, saya asyik memikirkannya. Mustahil saya rindukan dia !! Kalau 'ya' pun saya tidak akan mengaku sebab seriously saya memang hendak lupakan dia !!! Hati saya mula berkecamuk. Even air mandi yang sejuk sesejuk embun pun tidak dapat menyamankan hati saya. So, as usual, bila saya tertekan, marah, sedih, hati saya akan bisikkan..... "Oppa~" Yep! There is always Yesung ! Yesung ! Yesung ! Yesung ! Yesung ! And only Yesung !!! *hanya dia lelaki bukan mahram yang perlu saya cinta* Saya tidak tahu apa pendapat orang lain, apa yang mereka fikir. Tetapi apa yang saya tahu, keadaan saya memang parah. Huhu...

No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin