Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Will You Be With Me?

Posted by ELFarahin | On September 18, 2012 |

"Awak, saya gembira kerana dapat mengenali awak. Saya gembira kerana kita dijadikan for each other. Saya gembira kerana saya ada untuk awak dan awak ada untuk saya. Insyaallah. Jikapun nanti awak sudah tiada, saya akan tetap ada untuk awak. Tetapi....adakah awak akan berbuat hal yang sama? Adakah awak akan ada untuk saya apabila saya tiada nanti?? Saya jawabkan pasti tidak kerana awak tidak mengenali siapa saya sebenarnya. Awak tidak tahu wajah apatah lagi nama saya. Awak cuma tahu yang saya sayangkan awak dan awak mengiyakan kewujudan saya. Tidak apalah. Biarpun nanti awak tiada untuk saya yang masih hidup, atau mungkin saya sendiri dimatikan ingatan olehNya, setidak-tidaknya kita masih ada di atas bumi yang sama. Jikapun kita diputuskan talian hatinya, setidak-tidaknya saya dan awak pernah menjadi yang teristimewa."


No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin