Missing & Miss Him

Posted by | On | | 0 Comments
Yesung oppa,
lately I can't feel your presence.
And that just make me felt lonely and worst.
I tried to view my twitter.
And of course including yours.
But its took too much time to load.
And that just horrible for me!
Its has been about 2 weeks I being like this.
I'm losing you in my heart.
Even in my soul.
I even lost my 'heartbeat' for you.
I can't feel the warmth.
I can't feel that feeling which always make me happy everyday.
Even I can't feel your imaginary hug and kiss.
Where are you?
Where have you been?
Do you still in my heart?
Hiding somewhere?
Please...
come out.
Bring that 'LOVE' with you for me.
I need it.
Now...
please.

Why?
Why my heart don't shaking at all when I whispered your name?
As usual?
Seriously! Honestly!
I don't have other man than you to LOVE.
But...
it's not about someone.
It's about something.
Something that make me feel far apart from you.
Something that make me miss that feeling.
Something that make me miss you.

I'm sorry...
I know that it was my own mistake.
I know what's happening to myself.
But how can I explain about it??
It's not about I have somebody else or what...
It just about something else that too hard for me to be truth.
I'm sorry...really sorry...
Untill now,
there is no one knows about it.
The secret still safe with me.
Hope....
you'll comeback to my life soon!
Let me feel the 'heartbeat' back!
I'll waitting....
Waitting till that 'thing' gone from inside of me...
Waitting till I can go through this life with you again.
As always...







READ MORE>>

Inikah Cinta?

Posted by | On | | 0 Comments
Related image

Inikah cinta??

Adakah ini cinta
Sekiranya aku sentiasa
Merindui dirinya..

Inikah cinta
Seandainya aku
Tak rela kehilangannya..

Adakah ini cinta
Sekiranya hatiku dapat
Mengenali degupannya...

Inikah cinta
Sendainya aku
Sanggup mati kerananya..

Adakah ini juga cinta
Sekiranya aku sanggup
Mengambil nyawanya
Seandainya dia dimiliki insan lain..
Andai kata suatu hari nnti...
awk sdr yg sy betul2 syg awk...
sy nk awk...
sebut nama sy dlm doa awk...
supaya sy dpt rasai yg awk masih ingtkan sy....
andai kata suatu waktu nnti....
awk sgt sedih...dan mase tu xde sape2 dgn awk...
awk tau kan cmner nk cri sy?
andai kata suatu saat nnti....
awk terluka....
awk ingt lg kan cara nk cari ubat...
mcm dulu?
ubat 2 sentiasa ade unt awk...
walaupon xkn pernah kembali spt dulu..
ubat 2 sentiase ade....
andai kata suatu detik itu...
sy dh xde kat dunia ni...
awk jgn pernah rase brslh...
sbb sy dh maafkan awk..
walaupun pedih...
awk pun kene tau..
itu ujian dr ALLAH S.W.T...untk sy....
sy nk awk gembira.... ;'


         -and its true @ not -
I love you then,
I love you now,
I love you forever,
Don't ask why or how
God brought us together
After being apart
Careful baby you have my heart
I won't say i love you,
I will make you Feel "I Do"

Hit like if u Agree.
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
☻/
/▌
/ \
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

READ MORE>>

Hati Wanita

Posted by | On | | 0 Comments
1. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

2. Sekiranya seorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

3. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.

4. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tahu macam mana nak menerima pujian.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

7. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

8. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

9. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

10. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

11. Senjata wanita adalah airmata!!

12. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

13. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

14. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

15. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

16. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

17. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

18. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.

19. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

20. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

21. Selepas seorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

22. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

23. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

24. Jika seorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

25. Jika kamu menyukai seorang wanita, cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

26. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

27. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja gagang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

28. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

29. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna,itu akan menyakitinya.

30.Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

via: Ayumi Yoko
READ MORE>>

ELFollowers

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin!-06/06/2019-