Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

TRAUMA

Posted by ELFarahin | On December 23, 2011 | |
Image result for alone images city night
Masa silam telah membuat saya trauma.Luka di hati yang lalu,buat saya trauma tentang luka.Luka di hati tak dapat dilihat.Tetapi dapat dirasa.Kepedihannya...keperitannya...
bolehkah dijelaskan?adakah yang akan memahami?Saya sangat takut akan namanya luka.

Ini mungkin melucukan.Malah saya juga berfikir begitu.Ayah saya dah banyak kali ajak saya supaya belajar menunggang motor.Ya.Saya berminat.Tapi bila saya terbayang akan luka,saya cuma mampu memejamkan mata dengan rapat.Mengetap bibir ketakutan.Hati kecut,menyakitkan.Saya bukan cuma trauma akan luka di hati.Tetapi juga luka di tubuh saya sendiri.

Kalau luka di hati dah tak buat saya tak tertangis akan kesakitannya,macam mana pula kalau luka yang nyata.Saya tak tahu kenapa saya begini.Kenapa tentang luka selalu menghantui saya.Luka buat saya cemas.Resah tak tentu pasal.Macam sekarang.Saya menaip sambil berkerut dahi.Dengan hati yang bimbang.Seperti nasib malang akan menimpa saya tak lama lagi.Saya sangat takut pada luka.Saya tak takut darah,tapi saya takut akan luka.Kesakitannya.Kepedihannya.Keperitannya.Semua itu buat saya menggigil satu badan.Saya tak sangka,luka di hati mampu beri impak yang dalam terhadap diri saya.Saya takut akan luka.Saya takut akan dilukai.Saya takut akan terluka.Saya takut akan melukai.

Segala tentang luka buat saya trauma.Rasa dunia ni gelap.Rasa diri ini cuma sendirian dan terus dihantui bayangan misteri.Terasa hati ini sangat sempit dan tak keruan.Luka...bolehkah saya hindari luka?Bolehkah saya mengelak dari luka?Tolonglah....lindungi saya...








No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin