Alhamdulillah. I'm back to dropship. Do check out my igshop everyone! - Sun, 12/11/2023 -
Avatar
Avatar
Hi! (•◡•)
Welcome to District'15.
I'm the mistress, Farahin.
Jan '96 is my sacred date.
I think and feel too much.
So I write. Feel free to
navigate around. Thank you
for coming ya.
header

Disimbah Kopi?!?!

Posted by ELFarahin | On March 04, 2012 | |

Assalamualaikum...
mahu cerita pasal mimpi yang saya alamilah 2 hari lalu. Huhu...
Ceritanya bermula....

Saya dan seorang kawan sedang bercuti di Korea. Pada hari itu kami mengunjungi sebuah kafe di mana Yesung oppa bekerja di situ sebagai casher[kerja tambahan]. Di lanjutkan cerita, saya tidak tahu mengapa dan bagaimana atau sebab apa saya menjadi marah terhadap Yesung oppa lalu menyimbah air kopi yang berada di dalam cawan polisterin yang berada di tangan saya ke mukanya. Kemudian, saya dan kawan saya keluar dari kafe tersebut.

Actually, saya dah lupa sedikit pasal mimpi ini.....saya tak ingat pasal apa saya marah yang pasti ia pasal perempuan (?). Hahahaha....

Ok. Setelah keluar dari kafe tersebut, saya mula berfikir dan berasa bersalah buat begitu kepada Yesung oppa. Keesokan harinya saya kembali ke kafe tersebut namun Yesung oppa tiada. Saya melihat kafe itu turut menjual barang-barang cenderamata yang kecil seperti keychain dan kad. Saya membeli sepack kad berwarna warni. Sehelai daripadanya saya keluarkan dan saya tulis, "Dear Kim Jong Woon oppa, mian about yesterday..." [Ayat memang tak boleh belah !!!]. Tiba-tiba saya mendapat panggilan, saya terburu-buru keluar dari kafe itu dan terlupa pasal kad tersebut.

Setelah pulang ke Malaysia, saya tidak tahu bagaimana Yesung oppa pun ada di Malaysia(?). Dan bagaimana dia mengenali kawan saya itu(????). Hahhahaha.... Yesung oppa berjumpa dengan kawan saya itu dan menyerahkan pack kad yang tertinggal di kafe itu. Malah, kad bermesej itu pun turut diserahkan. Yesung oppa kata, "Nah ! Berikan ini kepada kawan awak. Kata padanya, tak apa. Saya tak marah pun."

Gosh ! Saya terus tersedar dari tidur. Pada mulanya macam tak ingat apa-apa. Tapi selepas masuk ke bathroom, "kyaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! I dream of Yesung !!!!!!". Then, saya pergi ke sekolah dengan senyuman yang bahagia-nyaaaaaaaaa....Huhuhu...



No comments:

Post a Comment

ELFollowers

Check out and support my igshop @lomophoto.my @shopbyfarah.my

Powered by Blogger | Designed by ELFarahin